بهشت و جهنم

بهشت و جهنم

بهشت و جهنم

از اینجا تا بهشت یک قدم است. قدم اول را که بگذارید روی هوای نفس، تمام است، قدم دوم در بهشت است.

محسن عروجی

گناهان

بهشت و جهنم

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ

http://www.uploadax.com/images/01071886367478834770.jpg

دوشنبه10مرداد1393

لینک دانلود کلیپ قبلی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
محسن عروجی

نظرات  (۷۱)

صوت عالی بود
ممنون،
واقعا آرامش را این روزها می جویم، جز در نزد او
لینک دریافت صوت را بگذارید، ممنون میشوم.
پاسخ:
به روی چشم
و من اله توفیق...
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۹ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / موعظه مرگ
به روز هستیم
منتظر حضورتان هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
سلام
خوندمتون
قشنگ بود
http://www.seraj8.ir/6599/%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%91%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AC%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AD%D9%82-%D9%88-%D8%A8/
سلام

وبلاگ خیلی خوبی دارید

با اجازه لینک شدید
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۴ کمی بودن ...
سلام

اجرتون باخدا...
پاسخ:
یاعلی
سلام
با قسمت سوم (چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟) به روزیم...
یاعلی
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۵ افشین پارسائیان
سلام، ممنون از مطالبتون.
واقعاً انسان رو به یاد مرگ میندازن.
خودـ بی خودی


منتظرتونیم
یا مهدی
سلام
مسلمانی به دل شکاندن مسلمانی به دروغ مسلمانی به تهمت و...تمامی بدیها را به مسلمانی بعضی از تازه مسلمان شده های دروغین میشناسیم
همچنان از این مسلمانان دل شکسته ام که از یک غیر مسلمان ضربه به این محکمی نخوردم...
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۱ آلـــــــــــــــــــــــــونک
سلام

ایشالا بهشتی شویم

وب خوبی دارید

موفق باشید

یا علی
پاسخ:
ممنون
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
سلام
باافتخار لینک شدید.
پاسخ:
خیلی ممنون
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۸ ی آنتی زایون
سلام
ممنون استفاده کردم .
وبلاگ بسیار خوبی دارید لینکتون کدم
پاسخ:
بهشت و جهنم

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۹ مسافر88 آرام
سلام
دعا کنید عامل باشیم
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
سلام
با مطلب حدید
عوامل درونی تجملگرایی، بخش پایانی: بی نهایت طلبی
به روزم
منتظر نظرات خوب شما هستم
سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی
منتظر حضور گرمت هستم
فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ
منتظرت هستم
http://facecamp.ir
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
پاسخ:
خیلی خوبه
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۷ فروشگاه تهران
با عرض سلام و خسته نباشید .
هزینه های خود را کم کنید و از پولتان درست استفاده کنید .
پول به راحتی به دست نمیاد که به راحتی بشه خرج کرد . درسته ؟؟؟!!؟>؟
.
- پس ; در فروشگاه تهران با هر 10 هزار تومن خرید شارژ 1500 تومان شارژ هدیه دریافت کنید و اگر رضایت داشتید همیشه شارژ خود را از این فروشگاه دریافت کنید .
و + 3 دوره قرعه کشی آنلاین برای اهدای جایزه در روز
( ما همه جوره جایزه و هدیه به شما می دهیم . شما فقط کافیست به جای شارژهای گران مغاز ها و دکه ها از ما شارژ بخرید .)
موفق باشید www.foroshgahe-tehran.ir
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۳ محسن ریاحی
ممنون. هم به خاطر اینکه سر زدید و هم به خاطر مطلبتون.
سلام
استفاده کردم
ممنون از دعوتت
آز مایه نگرانی و تشویش خاطر است . بزرگمهر
سلام
باپست (ایرانی ها نخوانند!!!) به روزم
منتظرحضورتون هستم
آدینه خوش
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۱ فانوس جزیره
سلام علیکم
برای خدا قلم زدن لذت دارد ..
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
ممنون
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۳ ابوالحسن جعفری
بسم الله الرحمن الرحیم
با مسیری از آتش همراهم با شما دوست عزیز
اینک نظر و بیان پژوهش خود را بگویید

، چون درخت بلند آنجا ایستاده ای ، تو بلند و پر از خوبی هستی ،

، اما هرگز درخاست کمی سایه هم نمی کنی ،

، در مسیری از آتش ، در مسیری از آتش ، در مسیری از آتش ،

، تو هرگز از پا در نمی یایی ، تو هر گز استراحت نمی کنی ،

، تو هر گز به عقب نگاه نمی کنی ،

، سوگند می خورم ، سوگند می خورم ،

، در مسیری از آتش ، در مسیری از آتش ،

، زندگی صحنه ای بزرگ است . که انسان از آن می گذرد ،

، عرق می کند و اشک می ریزد ،

، غرق در خون ، غرق در خون ،

، تا آسمان برسد ، زحمت می کشد و جان فدا می کند ،

بروزم .
یا علی .
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۱ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / اسیر چاه طبیعت
به روز هستیم
منتظر نظرهای خوبتان هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۰۳ عباس الاسوند
سلام علیکم...
مایل به تبادل لینک با سنگر زیبای شما هستم...
اگر که خواستید اطلاع بدید...

یا علی
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۲ ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
:.. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ..:
با مطلبی تحت توطئه ی جدید انگلستان گرگ پیر درخدمتم
بیا مهمه
جریان تکفیری ولایتی
مطلب زیبای گذاشتید.
رسول خدا میفرمایند : اگر مردم میدانستند خداوند چقدر مهربان است حتی یک نفر او را سجده نمیکرد.
همچین خدای خوبی داریم اما بازم قدرش رو نمیدونیم
سبحان الله
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۳۸ ح.ه * سید فریاد*
فاطمه ای دیگر ... معصومه ...

**
سلام دختر باران ، سلام خواهر ماه . . .


*دلم هوای حرم کرده است می‌دانی

*دلم هوای دو رکعت نماز بالا سر. . .

(( دلم لک زده برای زیارت یک روزه ))

شبی کنار پنجره ای که نزدیک ترین پنچره به آستان حرم بود . . . به یکباره صبح شد ...
و من خمار یک جرعه نگاه به حرمم . . .
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۳۸ ح.ه * سید فریاد*
فاطمه ای دیگر ... معصومه ...

**
سلام دختر باران ، سلام خواهر ماه . . .


*دلم هوای حرم کرده است می‌دانی

*دلم هوای دو رکعت نماز بالا سر. . .

(( دلم لک زده برای زیارت یک روزه ))

شبی کنار پنجره ای که نزدیک ترین پنچره به آستان حرم بود . . . به یکباره صبح شد ...
و من خمار یک جرعه نگاه به حرمم . . .


این بار هم دعوتین ...این بار با عنوانی مثل

در حرمش شاه و گدا برابرند ....
بخند و بخندان ...
میشه دعا کنی شهید شم ...
عاشقانه بخوان ...
آخرش می میریم ، ولی ...
قرار فراموش شده ...
ما هم بسازیم ...
صاحبمان کجاست ....


http://nishtar.ir/

منتظرتون هستیم
(س)یا زهرا
سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس بیایی و ثبتش کنی تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان است و پر بازدید ممنون
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
پاسخ:
به روی چشم
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۲ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
سلام
باریکه ی حقیر اینبار با (( امت گریه )) بروز شد
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۸ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با دو مطلب به روز هستیم
1- پوستر میلاد حضرت معصومه (س)
2- مجموعه پوستر های میلاد حضرت ثامن الحجج (ع)
منتظر حضور و نظرهای شما هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۶ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با دو مطلب به روز هستیم
1- پوستر میلاد حضرت معصومه (س)
2- مجموعه پوستر های میلاد حضرت ثامن الحجج (ع)
منتظر حضور و نظرهای شما هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۹ ابوالحسن جعفری پرچکوهی
سلام .

از شما ممنونم که تا الان با من همراه بودید . خیلی زحمت کشیدید .

من تا مدتی طولانی نیستم و وبلاگم تعطیله . هر وقت آمدم خبر میدهم .
این آخرین پستمه حتما اگه دوست داشتید بیایید .

خوش حال میشم .

یا علی .
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۵۱ نماینده رسمی الکسا در ایران
با سلام - وبلاگ خیلی خوبی دارید

ولی ...

متاسفانه بازدید وبلاگ شما کم است

و شما نیاز به شارژ بازدید دارید

هر 20000 بازدید از وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان !!!!

فقط تا آخر هفته

بازدید ها واقعی و با آی پی ایران و توسط اپراتور های ما انجام میگیرد

کاملا تضمینی وبلاگ شما را موفق خواهیم کرد !!!

درخواست در سایت زیر

www.iAlexa.ir
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۰ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
منو از جهنم دنیا ببیرم به بهشت حرم
.
.
.
کربلائی ها بسم الله
دعوتیتد به بزم عاشقی
سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۲۵ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
شاد کن جان من که غمگین است


شما هم دعوتید به یه سفر . . .
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۶ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / عزم جدی برترک گناه
بروز هستیم
منتظر حضورتان هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
با سلام
با مطلب جدید
اسلام و انتخاب محل سکونت، بخش نخست
به روزم
منتظر نظرات سازنده شما هستم
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۱ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۹ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
سلام
از مادرتون این دعا رو طلب کنید
. . .
الهی به دعای مادرتون دچار بشید . . .

برای امسال خودمون دعوتید
سلام
هدف خوبی برای ایجاد وبلاگ دارید
خداخیرتون بده

سلام مهربونم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۳۴ *** رک و راست ***
سلام
صوتی رو که روی وبتون گذاشتین خیلی خوب و زیبا است.
موفق باشید.

یاعلی
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۲۷ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
سلام مهربونم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۸ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
افزایش بازدید واقعی
افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!
هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

بازدید بیشتر=اعتبار بیشتر=موفقیت بیشتر شما


www.iAlexa.ir

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۶ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عـــــــــلیکم



خداوند ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺨﻮﺭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦسیلی-ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ برهنه ﺷﺪﻥ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻟﺒﺎﺱ سیلی-خدا ﺍﺳﺖ ﻧﻪ تمدن . . . حجت السلام ومسلمین قرائتی




با مطــــــلـــــب((( نسیم خوبی ها در ایران)))) به روزم




قلمتان پایداروهمیشه مُستَدام باشید





یا علی


...و من
شرم میکنم
از خلایق
اگر مرا
درحال ارتکاب
معصیت ببینند،
غافل از آنکه
در هر جا
میبینی مرا
یا ابن الحسن
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۰ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با مطلبی در مورد مراقبه
فرمایشات آیت الله خوشوقت
به روز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۵۳ مهدی گیلاسی
سلام دوست گلم واقا وبلاگت خیلی خیلی عالیه.
و از بهترین وبلاگ هایی بوده که تا حالا دیدم.
لطفا به وبلاگ منم یه سری بزن و هر چند تا میتونی نظر بذار.
راستی اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.
من چشم به راهت هستم یا علی خدافظ.
http://daryayhekmat.blog.ir/
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۹ محمد رضا حسینی
سلام
وب عالی و پر محتوایی بود خوشم اومد منم وب سایت دارم.
خیلی خیلی خوش حال میشم بهم سر بزنی .
راستی شدیدا نیاز به نویسنده دارم اگه میتونی نویسنده وبسایتم باشی بهم بگو
اگه سر زدی نظر یادت نره
با سلام
آیا می دانید با ثبت لینک و تبادل لینک در سایت های معتبر می توانید رنک و بازدید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید و از همه مهم تر از کار خود لذت ببرید ؟ سایت www.best-links.ir یکی از سایت های بسیار معتبر تبادل لینک است که شما همین الان می توانید با یک کلیک با این سایت تبادل لینک رایگان کنید
www.best-links.ir
با سلام
سایت تبادل لینک best-links.ir به دلیل محبوبیت بالا در نتایج گوگل و همچنین طراحی شده با الگوریتم های جدید گوگل در سال 2014 برای افزایش بازدید و رتبه شما شما دعوت به تبادل لینک رایگان می نماید. با ثبت لینک در این سایت بازدید وبلاگتان به صورت متوالی و پیوسته افزایش پیدا خواهد کرد. با ثبت لینک خود در این دایرکتوری لذت وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید: http://www.best-links.ir
سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
با سلام ...با ثبت رایگان لینک خود در دایرکتوری بزرگ و قدرتمند 6link.ir سبب افزایش بازدید و محبوبیت خود در گوگل شوید برای ثبت لینک خود کلیک کنید : www.6link.ir
سلام مهربونم
سپیدارم...
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
کاش سهراب اینگونه می گفت:
آب را گل نکنید . . .
شاید از دور علمدار حسین (ع)
مشک طفلان بر دوش،
زخم و خون بر اندام،
می رسد تا که از این آب روان،
پر کند مشک تهی، ببرد جرعه آبی برساند به حرم،
تا علی اصغر (ع) بی شیر رباب (س)
نفسش تازه شود و بخوابد آرام . . .

آب را گل نکنید .
سلام
با مطلب "سوال" به روزم.
شماهم دعوتید.
سلام علیکم
خسته نباشی
موفق باشی
سلام علیکم
موفق باشید
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۰ منتظر المهدی
سلام باآرزوی قبولی طاعات وعبادات به مناسبت ماه مبارک با ختم قرآن مجیدودعاهای روزانه به روز هستم ومنتظرحضورشما .
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۳۵ یا مهدی ادرکنی
وبلاگ عالیه خدا خیرتون بده اجرتون به اقا صاحب الزمان عج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی