بهشت و جهنم

بهشت و جهنم

بهشت و جهنم

از اینجا تا بهشت یک قدم است. قدم اول را که بگذارید روی هوای نفس، تمام است، قدم دوم در بهشت است.

محسن عروجی

گناهان

بهشت و جهنم

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ

۷

وای بر احوال بعضی ها...

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
محسن عروجی

نظرات  (۷)

سلام
با مطلب "ورود امام زمان عجل الله فرجه ممنوع" به روزم ..
شیمیایی تر از نگاه توایم ...
تو که قرمز شده تمام تنت ...
ـــــــ
بروزیم با صوتی از نجوای دل من ...
از قوی بودن خسته ام....
دلم یک شانه می خواهد....
تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا
دلتنگی هایم را ببارم....


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۱ شوق وصال
سلام علیکم :
با مطلبی در مورد فضایل شهادت و .... به روزم
منتظر حضور گرم و دلچسب شما هستم
ضمنا وبلاگ پر محتوایی دارید
از خداوند منان خواستارم توفیق روز افزون به شما عنایت بفرماید
التماس دعای فراوان
یا علی
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۸ ««راهــــــ شـــیـــعــــه»»
سلام بر شما
من سابقا در بلاگفا فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم بیام بیان و در این سایت زیبا فعالیت کنم.
خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
آهای لعنتی!!!
خط خامــــــــــوشــــــــت...
«««سیگـــــار بعـــدیــــمو روشــــن کـــــرد»»»

سلام.منتظر حضورت؛با نظرات زیبات هستم

brokenangel.blog.ir
خسته نباشید مطلبتون خیلی عالی بود موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی